Svět kamenných prodejen se hodně proměňuje. Klasičtí retailoví hráči snižují počet prodejen a zároveň přicházejí noví, kteří dříve byli výhradně online. Vnímají to jako nezbytnou součást marketingové podpory produktu. „Jde hlavně o to, aby klient měl v místě prodeje nějaký zážitek, aby se bavil. Spojuje se to s interaktivní prezentací produktu. Snaha, aby se zákazník přišel do obchodů či nákupních center bavit, je čím dál vyšší. Při online nákupu totiž něco takového nezažije,“ říká Miroslav Hanák, šéf a zakladatel firmy Authentica, která mimo jiné vybavuje retailové obchody.
Noví online hráči vzali tradičním značkám velký kus tržeb. Ty se proto snaží jít do online prostoru a těsně ho propojovat s kamennými prodejnami.
A co se ještě dozvíte:
- jak se v posledních letech proměňuje vzhled kamenných retailových obchodů, jakým trendům se prodejny přizpůsobují
- co dělají známé značky, aby do prodejen přilákaly mladší klientelu
- jak je těžké s velkými, zavedenými a tradičními značkami vyjednávat a jak spolupráce probíhá
- co je měřítkem, zda to, co v Authentice navrhli a udělali, funguje, čím se měří jejich úspěšnost
- kdy se přizpůsobuje design prodejen nadnárodních značek místním zvyklostem a lokálnímu nákupnímu chování
- zda se mění materiály, které se používají pro dekoraci prodejen, a jak se do nich propisuje udržitelnost
- na jakých dalších nohách Authentica stojí a co plánuje do budoucna
- co je v podnikání podle Hanáka nejdůležitější a jak se bránit vyhoření
Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Martin Petříček, zástupce šéfredaktora týdeníku Ekonom.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.