Za založením firmy Tomton v roce 2010 stojí nápad využít efektivitu a úspornost některých technologií z automobilového průmyslu. Z toho nejprve vzešla multifunkční otopná tělesa a posléze fotokatalytické čističky vzduchu. Po dokončení vývoje technologie čističek nastal ve firmě čas na změnu. Jednatelem a ředitelem společnosti Tomton se koncem loňského roku stal Jan Kondé, který měl do té doby jako projektový manažer na starost procesy, interní sítě a podporu obchodu. Jeho cílem je zvýšit povědomí o značce, a postupně uspět nejen na českém trhu, ale i v celé Evropě, kam chce expandovat.

A co se ještě dozvíte?

  • Jak firmě pomohlo vítězství v soutěži Inovační firma Moravskoslezského kraje
  • Jaký význam mělo pro byznys, když Tomton získal prestižní designérskou cenu Red Dot
  • Jak na byznys společnosti dopadla pandemie, válka na Ukrajině a energetická krize
  • Kdo je hlavním klientem Tomtonu
  • Jak náročné je fotokatalytické čističky vyrobit
  • Jaké má Jan Kondé plány a vize do budoucnosti

Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://podcasty.ekonom.cz/c1-67210950-na-vlne-podnikani-s-janem-konde-o-unikatnich-cistickach-vzduchu