Za založením firmy Tomton v roce 2010 stojí nápad využít efektivitu a úspornost některých technologií z automobilového průmyslu. Z toho nejprve vzešla multifunkční otopná tělesa a posléze fotokatalytické čističky vzduchu. Po dokončení vývoje technologie čističek nastal ve firmě čas na změnu. Jednatelem a ředitelem společnosti Tomton se koncem loňského roku stal Jan Kondé, který měl do té doby jako projektový manažer na starost procesy, interní sítě a podporu obchodu. Jeho cílem je zvýšit povědomí o značce, a postupně uspět nejen na českém trhu, ale i v celé Evropě, kam chce expandovat.
A co se ještě dozvíte?
- Jak firmě pomohlo vítězství v soutěži Inovační firma Moravskoslezského kraje
- Jaký význam mělo pro byznys, když Tomton získal prestižní designérskou cenu Red Dot
- Jak na byznys společnosti dopadla pandemie, válka na Ukrajině a energetická krize
- Kdo je hlavním klientem Tomtonu
- Jak náročné je fotokatalytické čističky vyrobit
- Jaké má Jan Kondé plány a vize do budoucnosti
Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.
Související