Za založením firmy Tomton v roce 2010 stojí nápad využít efektivitu a úspornost některých technologií z automobilového průmyslu. Z toho nejprve vzešla multifunkční otopná tělesa a posléze fotokatalytické čističky vzduchu. Po dokončení vývoje technologie čističek nastal ve firmě čas na změnu. Jednatelem a ředitelem společnosti Tomton se koncem loňského roku stal Jan Kondé, který měl do té doby jako projektový manažer na starost procesy, interní sítě a podporu obchodu. Jeho cílem je zvýšit povědomí o značce, a postupně uspět nejen na českém trhu, ale i v celé Evropě, kam chce expandovat.

A co se ještě dozvíte?

  • Jak firmě pomohlo vítězství v soutěži Inovační firma Moravskoslezského kraje
  • Jaký význam mělo pro byznys, když Tomton získal prestižní designérskou cenu Red Dot
  • Jak na byznys společnosti dopadla pandemie, válka na Ukrajině a energetická krize
  • Kdo je hlavním klientem Tomtonu
  • Jak náročné je fotokatalytické čističky vyrobit
  • Jaké má Jan Kondé plány a vize do budoucnosti

Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.

Související