V roce 2014 se v hlavách Honzy Tlapáka a Jakuba Stupky zrodil projekt Ecomail, platforma specializující se na automatizovaný e-mail marketing. Z malého projektu, který oba spolužáky z gymnázia i vysoké školy zaměstnával hlavně po večerech, se brzy stala alternativa k zavedeným e-mailingovým nástrojům. Nyní už v týmu Ecomailu zaměstnávají přes čtyři desítky lidí. Jejich byznys každý rok roste o desítky procent i bez pomoci investorů a tržby počítají v desítkách milionů korun. A vedle Ecomailu mají i boční produkt Topol.io, přičemž tenhle online editor e-mailových šablon prorazil na překvapivých trzích jako je třeba Brazílie nebo Japonsko. Jak se jim povedlo ve světě prorazit a jaké mají s Ecomailem plány?

A co se ještě dozvíte?

  • Čím Ecomail konkuroval světovému Mailchimpu?
  • Jak rychle Jakub Stupka zjistil, že by jej Ecomail mohl uživit?
  • Jak váš byznys ovlivní rozvoj umělé inteligence?
  • Jak bude vypadat situace na trhu e-commerce, který poprvé v Česku meziročně klesá?
  • Na co by se majitelé e-shopů měli podle vás zaměřit, aby letošní sezónu přežili ve zdraví?
  • Jak ekonomická recese mění spotřebitelské chování a nákupy na internetu?

Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.

Související