V roce 2014 se v hlavách Honzy Tlapáka a Jakuba Stupky zrodil projekt Ecomail, platforma specializující se na automatizovaný e-mail marketing. Z malého projektu, který oba spolužáky z gymnázia i vysoké školy zaměstnával hlavně po večerech, se brzy stala alternativa k zavedeným e-mailingovým nástrojům. Nyní už v týmu Ecomailu zaměstnávají přes čtyři desítky lidí. Jejich byznys každý rok roste o desítky procent i bez pomoci investorů a tržby počítají v desítkách milionů korun. A vedle Ecomailu mají i boční produkt Topol.io, přičemž tenhle online editor e-mailových šablon prorazil na překvapivých trzích jako je třeba Brazílie nebo Japonsko. Jak se jim povedlo ve světě prorazit a jaké mají s Ecomailem plány?

A co se ještě dozvíte?

  • Čím Ecomail konkuroval světovému Mailchimpu?
  • Jak rychle Jakub Stupka zjistil, že by jej Ecomail mohl uživit?
  • Jak váš byznys ovlivní rozvoj umělé inteligence?
  • Jak bude vypadat situace na trhu e-commerce, který poprvé v Česku meziročně klesá?
  • Na co by se majitelé e-shopů měli podle vás zaměřit, aby letošní sezónu přežili ve zdraví?
  • Jak ekonomická recese mění spotřebitelské chování a nákupy na internetu?

Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://podcasty.ekonom.cz/c1-67200760-na-vlne-podnikani-s-jakubem-stupkou-aneb-jak-dva-spoluzaci-z-gymplu-vymysleli-svetove-uspesnou-e-mailingovou-platformu