Většina firem o digitalizaci přemýšlí na dobré úrovni, provedení však často pokulhává. „S pomocí technologie chcete vyřešit nějaký konkrétní problém, něco zlepšit nebo posunout. Jenže ve firmách často myslí jen na ten velký cíl a zapomínají na koncové uživatele technologie, což jsou nejčastěji zaměstnanci,“ říká Martin Bazala, šéf společnosti Raynet. Firma produkuje CRM, tedy software, který pomáhá firmám přehledně shromažďovat a organizovat údaje o zákaznících. A když to zaměstnanci nepřijmou, bude to jakákoliv snaha o zavedení digitálních prostředků ztracená investice. Jak tedy nejlépe postupovat?

A co se ještě dozvíte?

  • kdy k řízení obchodu ve firmě přestane stačit Excel
  • jak se v posledních letech mění přístup firem k obchodu
  • co je ve firmách problém protékajícího záchodu
  • jak by k digitalizaci měla přistupovat státní správa a co dělá špatně
  • proč Raynet zavedl ve firmě systém otevřeného řízení, na kterém se podílejí všichni zaměstnanci
  • jak se vyvíjí podnikatelské prostředí v Ostravě

Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Martin Petříček, zástupce šéfredaktora týdeníku Ekonom.

Související