Martin Pučálka hrál dlouhá léta tenis na vrcholové úrovni a k tréninkům patří přirozeně i zdravá strava. Tehdy ještě netušil, že jednou bude ještě více než tu svou vlastní řešit stravu psí. K podnikání ho vlastně dovedl jeho pes, který měl z běžných krmiv zažívací obtíže. Pučálka se proto rozhodl nejprve dovážet kvalitní krmiva z USA a po pár letech začal vyrábět krmiva vlastní pod značkou Marp. Že mu zatím byznys funguje, dokládají i čísla – loni rostly tržby o 30 procent, letos rostou meziročně o pětinu až čtvrtinu.

A co se ještě dozvíte

  • Jak sportovní kariéra Martinu Pučálkovi pomohla v podnikání
  • Proč si nechá vyrábět část krmiv ve Velké Británii
  • Jaký dopad měl na byznys firmy brexit, pandemie a válka na Ukrajině
  • Jaké má plány a cíle do budoucnosti

Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.

Související