V těchto dnech si připomínáme kulatých třicet let od chvíle, kdy se mladoboleslavská Škoda uchýlila pod křídla koncernu Volkswagen. Privatizace Škody byla nejen zlomovým momentem v historii této automobilky, ale také předurčila, kudy se bude ubírat celý český průmysl. Škodovka za těch třicet let ujela obrovský kus cesty stejně jako světový autoprůmysl. V aktuálním vydání Ekonomu jsme se podívali jednak na to, jak hrbolatá ta jízda z minulosti do přítomnosti byla, jednak jsme rovněž nastínili, kam se celý automobilový průmysl vypraví do budoucna a jakou roli v něm bude Škoda Auto hrát. Při té příležitosti jsme v podcastu Na vlně podnikání, který pro Ekonom nově vytváří Dan Tržil, vyzpovídali Martina Jahna, jenž se po dvanácti letech vrátil do Škody Auto jako člen představenstva pro prodej a marketing.

Na vlně podnikání: Martin Jahn

Nejnovější díl Na vlně podnikání můžete zhlédnout na našem webu v sekci Podcasty nebo si ho poslechnout v mobilních aplikacích Spotify, Google Podcasts nebo Apple Podcasts.

Související

Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!

Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.

Odkaz pro sdílení:
https://podcasty.ekonom.cz/c1-66910200-na-vlne-podnikani-s-martinem-jahnem